Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
ZNS Załatwianie spraw - odbiory
Załatwianie spraw-odbiory
Dokumenty niezbędne przy zawiadomieniu o zakończeniu budowy/ adaptacji* i zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektu/pomieszczeń* pracy:
- Projekt budowlany / technologiczny* obiektu
- Oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót budowlanych*
- Kopia pozwolenia na budowę*
- Sprawozdanie z badań fizykochemicznych / bakteriologicznych wody*
- Protokół z badania sprawności wentylacji grawitacyjnej / skuteczności wentylacji mechanicznej*
- Protokół z badania natężenia oświetlenia w pomieszczeniach pracy
- Kopia umowy na odbiór odpadów komunalnych / odpadów niebezpiecznych*
- Zaświadczenie o numerze REGON, NIP, o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze
Miejsce składania dokumentacji:
- Sekretariat PSSE w Sochaczewie, parter, pokój 019
Odbiór dokumentów:
- Sekcja Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego PSSE w Sochaczewie I piętro, pokój 114
Kontakt telefoniczny: 46 862 31 47 wew. 228; 046 862 22 66 wew. 228
Pliki do pobrania: